fbpx
English English Deutsch Deutsch Magyar Magyar Polski Polski

Sklep

0


koszyk
Pierwsza emisja akcji Sunday Energy już za nami. Dnia 4 grudnia rozpoczęły się zapisy w transzy zamkniętej. Transza otwarta dla wszystkich inwestorów ruszy 10 grudnia na platformie CrowdConnect.

Emisja akcji Sunday Energy

Dnia 10 grudnia na platformie Crowdconnect.pl wystartują zapisy w II transzy. Już teraz zostały tam zaprezentowane informacje o warunkach nabycia akcji Sunday Energy. Naszym zamiarem jest pozyskanie środków w łącznej wysokości do 4 mln zł. Celem pozyskania środków jest rozszerzenie oferty handlowej oraz ekspansję zagraniczna, budowa farm fotowoltaicznych i innowacyjnych usług na rynku fotowoltaiki.

Dzisiaj zaczynamy ofertę publiczną akcji. Środki pozyskane z emisji akcji będą przeznaczone przede wszystkim na wzrost skali biznesu fotowoltaicznego, tj. sprzedaży paneli PV i inwerterów, ekspansję zagraniczną na Węgrzech, rozwój projektów farm PV oraz nowych innowacyjnych linii biznesowych. Liczymy na zaufanie i zainteresowanie naszą ofertą, której potencjalny sukces i realizacja celów emisyjnych będą owocować wzrostem pozycji rynkowej spółki i jej wartości. Atrakcyjny model biznesowy, współpraca ze światowymi producentami urządzeń (…), rosnący rynek wspierany wymaganiami UE i ekspozycja na sektor e-commerce to wybrane czynniki budujące potencjał komercyjny naszej spółki

– powiedział Michał Sochacki, Prezes Zarządu Sunday Energy S.A.

Szczegóły emisji

Emisja obejmuje łącznie do 160 tys. akcji spółki o łącznej wartości 4 mln zł. Dnia 4 grudnia rozpoczęła się pierwsza transza dedykowana większym inwestorom. Akcje można nabyć za pośrednictwem naszej strony emisja.sundayenergy.pl oraz na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC S.A., zostały opublikowane informacje dotyczące warunków zapisów na akcje. Zapraszamy do zapisów w transzy otwartej, które odbędą się w dniach 10-17 grudnia. Naszym celem minimalnym emisji jest pozyskanie 2,5 mln zł, a maksymalnym 4 mln zł.

Przesłanki ekonomiczne

Staramy się skokowo zwiększać sprzedaż paneli i urządzeń PV. W październiku 2020 roku wypracowaliśmy 1,35 mln zł przychodów ze sprzedaży. Natomiast we wrześniu i sierpniu tego roku było to odpowiednio 0,62 i 0,55 mln zł. Biorąc pod uwagę III kwartał Sunday Energy osiągnął łącznie 1,69 mln zł przychodów. W II kwartale było to 1,07 mln zł a w okresie styczeń-marzec 0,1 mln zł. W roku 2021 planujemy utrzymanie dynamicznego tempa wzrostu i rozwoju spółki na rynku fotowoltaiki.

Kolejnym krokiem Sunday Energy na rynku kapitałowym jest debiut na NewConnect w 2021 roku. Odczytujemy go jako naturalny i kolejny etap rozwoju, który pozwoli nam zwiększyć wiarygodność i rozpoznawalność spółki, jak też stworzy możliwości wyceny rynkowej obecnej wartości i przyszłości Sunday Energy. W najbliższych miesiącach chcemy skupić się na dalszej budowie skali biznesu i realizacji celów emisyjnych, przede wszystkim obejmujących core biznes tj. sprzedaż paneli i urządzeń PV, jak też nowe innowacyjne obszary.

– wskazuje Michał Sochacki.