fbpx
English English Deutsch Deutsch Magyar Magyar Polski Polski

koszyk


Sklep

Sunday Energy S.A., dostawca rozwiązań z rynku odnawialnych źródeł energii, został dystrybutorem produktów koncernu ZNShine Solar, który dostarcza moduły PV pokryte grafenem wykazującym właściwości samooczyszczające o najwyższym standardzie bezpieczeństwa p.poż TUV Fireclass A. Intencją zarządu jest rozwój spółki także w kierunku panelii urządzeń OZE dedykowanym klientom premium, wymagającym szczególnych cech użytkowych. Sunday Energy w ostatnich miesiącach uruchomił serwis typu marketplace (www.SundayMarket.pl) dla uczestników rynku OZE, intensyfikował sprzedaż pomp ciepła i rozwinął działalność zagraniczną na Węgrzech.

Działalność Sunday Energy opiera się na imporcie i sprzedaży klientom profesjonalnym paneli fotowoltaicznych oraz innych komponentów OZE (m.in. inwertery, pompy ciepła, magazyny energii). Spółka kieruje swoją ofertę również do klientów indywidualnych poprzez sklep e-commerce www.sundayenergy.pl i rozwija projekty deweloperskie własnych farm fotowoltaicznych.

– Współpraca z producentem ZNShine Solar pozwoli odpowiedzieć nam na rosnące zainteresowanie klientów poszukujących zaawansowanych technologicznie modułów PV. Pokrywa grafenowa zwiększająca właściwości użytkowe, takie jak trwałość, bezpieczeństwo p.poż, czy samooczyszczanie to nadal nisza. Jednakże w jej ramach chcemy promować tę technologię oraz rozwijać sprzedaż, będąc jedną z nielicznychfirm na rynku OZE oferujących takie rozwiązania – mówi Michał Sochacki, Prezes Zarządu Sunday Energy S.A.

ZNShine Solar to wiodący chiński producent paneli PV o ponad 30-letnim doświadczeniu, dysponujący najwyższym ratingiem Bloomberga TIER1 New Energy Finance. Koncern ma zdolności produkcyjne rzędu 6GW i jest największym dostawcą ogniw fotowoltaicznych w Indiach. Pod kątem technologicznym, firma nakłada grafen zintegrowany z przednią szybą modułu PV (zamiast powłoki powierzchniowej).

Główne cechy paneli ZNShine to:
a) samorozkładanie zanieczyszczeń organicznych poprzez fotokatalizę (m.in. tłuszcz, smog, ptasie odchody) dzięki powłoce hydrofilnej i antystatycznej wpływającej na ich swobodne usuwanie wraz z deszczem i wiatrem,
b) poprawa zdolności wytwarzania energii dzięki nanoporowatej powłoce, (lepszy współczynnik pochłaniania promieni- współczynnik Fresnela)
c) większa trwałość i żywotność – szkło jest bardziej odporne na zarysowania i uszkodzenia dzięki twardości grafenu,
d) Certyfikat TUV najwyższy standard bezpieczeństwa p.poż klasa A.
– Będziemy oferować naszym klientom także panele w technologii double glass marki ZNShine, cechujące się przede wszystkim istotnie wyższym uzyskiem energii dzięki zastosowaniu w modułach szkła zamiast tylnej folii. To także zwiększa trwałość takich paneli, mogących spełniać swoje funkcje nawet 30-40 lat–dodaje Artur Lipiński Wiceprezes Zarządu Sunday Energy S.A..
W panelach dwustronnych ogniwa są umieszczane między dwoma warstwami szkła, co zabezpiecza przed wilgocią i niweluje wpływ czynników atmosferycznych (ochrona krzemu przed korozją i pękaniem). Z drugiej strony podwójna szyba zwiększa bezpieczeństwo przeciwpożarowe w przypadku powstania łuku elektrycznego w instalacji elektrycznej.

– W obszarze operacyjnym biznesu Sunday Energy istotnym wydarzeniem ostatnich miesięcy jest start projektu SundayMarket.pl, czyli specjalistycznego outletu OZE dla wszystkich uczestników rynku. Po dwóch miesiącach funkcjonowania platformy jesteśmy zadowoleni z dotychczas uzyskanych efektów. Pojawiają się na niej zarówno kolejni instalatorzy, jak i dystrybutorzy chcący zaoferować klientom indywidualnym i biznesowym produkty i urządzenia OZE. Z drugiej strony Sunday Market to także miejsce umożliwiające firmom monterskim nawiązanie współpracy z naszą spółką– uzupełnia Prezes Zarządu.

Sunday Energy II kwartał 2021 r

Sunday Energy S.A. w sierpniu zaprezentowała dane finansowe za okres styczeń-czerwiec 2021 r. W ujęciu bilansowym na koniec I półrocza br. skokowo zwiększyły się kapitały własne (4,79 mln zł vs 0,26 mln zł r/r) oraz suma bilansowa (8,25 mln zł vs 1,38 mln zł r/r). Zysk netto w pierwszych sześciu miesiącach br. wyniósł 0,43 mln zł (wobec 0,17 mln zł w okresie styczeń-czerwiec 2020 r.). Wyniki sprzedażowe i finansowe zostały wypracowane w pełni z działalności handlowej.